|
bmxslo Slovenski bmx forum
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
admin Administrator foruma
Pridružen/-a: 03.03. 2008, 20:49 Prispevkov: 324
|
Objavljeno: 05 Jul 2008 11:08 Naslov sporočila: Fit Lurch |
|
|
Za vse večje rajderje ali imate samo rajši večji bajk je zdaj na voljo Fit Lurch v 21" 21,25" in 21,5" TT in z 14,25" chainstayem.
Sizes 21", 21.25", 21.5"
Backend length 14.25"
Head-tube angle 74.5°
Seat-tube angle 71°
BB height 11.9"
BB style Mid
Axle size 14mm
Brake mounts Seatstay 990s
Gyro tabs removable
Weight 5 lbs
Ridden and endorsed by Brian Foster and Justin Inman, this frame was made with taller riders in mind, and now comes in 3 sizes.
• Heat treated, butted, air-hardening Supertherm tubeset
• Series 3 dropouts
• Integrated seatclamp
• Made in the USA
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
NublarPrime Gost
|
Objavljeno: 05 Jul 2008 12:37 Naslov sporočila: |
|
|
a mi lahko en pove u cem je razlika u kotih. ce je kot 75 al 70 al nevem kej. al se gre samo zato na kjri kot si navajen? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tim Gost
|
Objavljeno: 05 Jul 2008 14:54 Naslov sporočila: |
|
|
kok je kj cena c kdo ve?? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sammy
Pridružen/-a: 04.03. 2008, 09:17 Prispevkov: 68 Kraj: Ljubno ob Savinji
|
Objavljeno: 07 Jul 2008 13:55 Naslov sporočila: |
|
|
Tista dva kota ti povesta strmino naklona kar pa dolača vozne lastnosti. Head-tube angle to je tam kjer pride vila nam določa odzivnost kolesa pri manevriranju, strmejši so ponavadi bolj v uporabi na streetu, kjer so male hitrosti, položnejši kot ti prou pride na drtih, ker dopušča male napake, zaradi slabše odzivnosti. Nekje univerzalno se sedaj na okvirjih pojavlja kot 74.5°.
Kot sedežne opore (Seat-tube angle) pa določa bolj tvojo pozicijo kadar se 'primeš' sedeža z nogami. _________________ Lenoba je umestnost počivanja, še preden te zgrabi utrujenost |
|
Nazaj na vrh |
|
|
findme
Pridružen/-a: 17.06. 2008, 14:16 Prispevkov: 434 Kraj: novo mesto
|
Objavljeno: 07 Jul 2008 15:45 Naslov sporočila: |
|
|
Sammy je napisal/a: |
Tista dva kota ti povesta strmino naklona kar pa dolača vozne lastnosti. Head-tube angle to je tam kjer pride vila nam določa odzivnost kolesa pri manevriranju, strmejši so ponavadi bolj v uporabi na streetu, kjer so male hitrosti, položnejši kot ti prou pride na drtih, ker dopušča male napake, zaradi slabše odzivnosti. Nekje univerzalno se sedaj na okvirjih pojavlja kot 74.5°.
Kot sedežne opore (Seat-tube angle) pa določa bolj tvojo pozicijo kadar se 'primeš' sedeža z nogami. |
dobr razloženo - svaka čast |
|
Nazaj na vrh |
|
|
admin Administrator foruma
Pridružen/-a: 03.03. 2008, 20:49 Prispevkov: 324
|
Objavljeno: 08 Jul 2008 21:03 Naslov sporočila: |
|
|
tim je napisal/a: |
kok je kj cena c kdo ve?? |
kontaktiraj www.evolution-bmx.com |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|